Siyah Giyen Adamlar 3 (Kişisel Yorumum)


Filmi daha dün izledim.1. ve 2. serilerini izlemekten büyük zevk aldım ve 3. serininde izlenmesi gerektiğini düşündüm bu yüzden Siyah Giyen Adamlar 3. seriyi de izlemiş oldum.Filmin başı çok iğrenç bir şekilde başlıyor çünkü uzaylı bir yaratığın elinden bir şeyler felan çıkıyor buda hiç hoş bir görüntü oluşturmuyor.Daha doğrusu bu yaratık iğrenç bir kılık almış bu yüzden kendinden tiksindiriyor lakabı da Hayvan haketmiş yani lakabını (: Buyrun aşağıdada o yaratığın resmini vereyim.Bana hak vereceksiniz bu daha görünmeyen hali .



Her neyse filmin geneline bakacak olursak yine ajanlığı tavan yaptırmışlar.Eğer benim gibi bilim kurgu severseniz ve bir Will Smith hayranıysanız bu filmi izlemenizi kaçırmamanızı tavsiye ederim.Filmin sonunda hafif bir tebessüm edeceksiniz.Yine filmde hafıza silme aleti genelde kullanılıyor.


Yine ajanların merkezi insanı etkileyen bir animasyon ile hazırlanmış.Kısacası filmin 3. serisinin hakkı verilmiş.Filmde bol şekilde yer alan uzaylılar gene dünyayı istila etmek için uğraşıyorlar.Neyse ben her şeyi söylemeyeyim filmi siz izleyiniz.
Sonraki Yazıyı Oku:
Next Post »