Sitenize Online Destek (Mesenger) Ekleyin


Evet arkadaşlar resimdede gördüğünüz gibi bir Mesenger eklentisini bloğuma daha yeni ekledim.Benim çok hoşuma giden bir şey bu eklenti.Aslında böyle bir şeyi çok istiyordum hosting firmalarından özeniyordum fakat o programlar sürümlü olduğu için pek uygun bakmıyordum.İnternette dolaşırken gözüme Mesengerın bu özelliğini dile getiren bir site çıktı.Bende hemen oradan biraz buradan biraz toplayıp siteme ekledim.Ekledikten sonra nasıl eklediğim konusunda bir çok soru geldi bende herkese tek tek anlatmak yerine bir yazı yazarak anlatmak istedim.Sizlere en basit ve açığından anlatmaya çalışacağım.

İlk Olarak Bu Adrese Tıklayıp Mesengerımıza Giriş Yapıyoruz.Örnek Resim Altta
Ardından Karşımıza Alttaki Resimdeki Gibi Bir Pencere Açılıyor.O Pencerede İşaretlememiz Gereken Yeri İşaretleyip Save(Kaydet) Diyoruz.Daha Sonra Create HTML (HTML Oluştur) Yazısına Tıklıyoruz.Alttaki Resimde de Numara Sırası İle Gösterdim.


Create HTML Yazısına Tıkladıktan Sonra Aşağıdaki Resimden Buton Yada Görünüm Seçiyoruz Ve Renklendirdikten Sonra HTMl Kodunu Alıp Sitemize Koyuyoruz.Daha Sonra Windows Live Dan Giriş Yaptığımıza Online Gözüküyoruz.Ziyaretçilerin Yazdıkları Size MSN Den Geliyor Ve Sohbet Gibi Konuşuyorsunuz.İşte Bu Kadar Basit.


Bir Teşekkürü Çok Görmessiniz Değil Mi ? :))
(Bu Yazı İzinsiz Alınamaz.Ancak Kaynak Gösterilerek Yayınlanabilir.Aksi Taktirde Kaynaksız Yayınlandığı Tespit Edilen Siteler Googleye Bildirilecektir)
Sonraki Yazıyı Oku:
Next Post »