Facebook'ta Neler Oluyor ?


Facebook 2-3 gün içinde iki hesabımıda kitledi ve hesabımda virüs olduğu uyarısı yaptı.Bende bunun üzerine Microsoft a yönlendirdiği programı indirmeye çalıştım fakat indiremedim.Zaten diğer gün bilgisayarıma format atmak yani windowsu yeniden yüklemek zorunda kaldım.Bilgisayarımın tüm ayarları yapıldıktan sonra Facebook'um açılmıştır herhalde artık gireyim dedim fakat yine virüs uyarısı verdi.İnternette bunun üzerine araştırma yaptım birçok kişinin hesabını kitlemişler.Okuduğum yazılar programı indir kurma düzeliyor yazıyordu bu sefer indiremediğim ve Facebookun gösterdiği programı indirdim.Daha sonra hiç kurmadım çünkü zaten anti virüs programım var bu yüzden indirdikten sonra devam butonuna tıkladım vi bitir dedikte sonra hesabım elimde (:

Acaba Facebook reklam amaçlı üyelerinin hesabını mı kitliyor ? Eğer böyleyse iyice kalitesi düştü artık.

Peki Sizde Böyle Bir Şey Oldu Mu ?
Sonraki Yazıyı Oku:
Next Post »