Hiç Gözükmeyen Paralar


Ya arkadaşlar ben bu paraları hiç görmüyorum acaba neden ? Varlığından söz ediliyor ama acaba ele neden geçmiyorlar :) Neden bahsettiğimi anlamadınız değil mi ? 200 TL lik banknottan ve 1 Kuruştan bahsediyorum :) Acaba kimin eline 1 Kuruş geçti.Devlet varlığından söz ediyor ama kaç yıldır elime hiç 1 Kuruş geçmedi.Marketlerde bile para üstü 1 Kuruş vermiyorlar acaba 1 Kuruş var diye bizi mi kandırıyorlar ? :) Tamam ben 200 TL lik banknot görmemiş olabilirim ama mutlaka eline 200 TL geçenler vardır.Ama 1 Kuruş geçen varsa onu alnından öpeceğim :D  Yeni paralardan söz ediyorum eskiden galiba elime geçmişti :)Aha bakın birde böyle bir şey buldum :D Tam olayı anlatıyor baksanıza para 2005 beri ortalıkta gözükmüyor. Kaçırılmış olmasın :D Tüm yetkililere sesleniyorum bulun 10 Kuruşumu :)


Sonraki Yazıyı Oku:
Next Post »