Televizyon Kanallarının Kötü Huyu !



Ya arkadaşlar bilmiyorum dikkatinizi çektimi. Ama çoğu kanal artık böyle davranmaya başladı.Nasıl mı ? İşte böyle:
Şimdi mesela Survivor , Kim Milyoner Olmak İster gibi çok izlenen yarışmaların ve programların bulunduğu knallar aşırı derecede reklam vermeye başladı.Bu da seyircileri sıkmaya başladı.Yani  reklam bitti diyor bir fragman çeviriyor yine reklam veriyorlar.Reklam bitti diyor program başlıyor 2 dakika sonra yine reklam veriyorlar.2 Dakikalık reklam diyip 10 dakika reklam gösteriyorlar.Ben artık bundan çok sıkıldım adam gibi bir televizyon izleyemeyecek miyiz.Zaten kanallar reklam sayesinde parayı kırdı.Birde bu çok reklam çıkarma işini özellikle en çok izlenen programlarda yapıyorlar. İnsaf ya dakika başı reklam olur mu ? Artık reklamlar programlardan daha çok gösterilmeye başlandı.Artık Diyecek Birşey Yok Burdan RTÜK e Duyurulur !

Sizcede Öyle Değil Mi ?
Sonraki Yazıyı Oku:
Next Post »

8 Yorum

Write Yorum
16 Nisan 2012 05:46 delete

düzenli olarak izlediğim tek dizi behzat ç. onuda hafta için reklamsız internetten izliyorum. digiturk'ün belgesel kanalları iz tv ve nat.goe. çok kısa reklamlarla güzel yayınlar yapıyor. onun haricinde diğer ulusal kanallar reklam ve sponsorlardan izlenmez hale geldi..

Reply
avatar
Uğur Sağlam
AUTHOR
16 Nisan 2012 06:41 delete

Aynen Katılyıorum

Reply
avatar
Mizgin.
AUTHOR
17 Nisan 2012 14:30 delete

Valla Adminciğim.. benim tek izlediğim program "survivor" 2 dk reklam veriyorlar. tmm mı sonra reklam yapıyorlar. ve yine 10 dk lık reklam veriyolar... heyecanımızın içine ediyorlar..

Reply
avatar
Uğur Sağlam
AUTHOR
18 Nisan 2012 06:04 delete

Katılıyorum Zaten En Çok Survivor İzleniyor Yarışmalardan Birde Kim 500 Milyar İster

Reply
avatar
Adsız
AUTHOR
18 Nisan 2012 09:04 delete

Lig Tv diyorum nefret ediyorum !

Reply
avatar
Uğur Sağlam
AUTHOR
18 Nisan 2012 09:08 delete

Lig TV Yi Bulmuşunda Nefret Ediyosun :D

Reply
avatar
18 Nisan 2012 09:42 delete

operator24 Zaten adamların maksadı , kimseye dizi ya da film izletmek değilki reklam ve para kazanmak. Maksat bu olunca konu bütünlüğü bozulmuş, izleyicinin morali bozulmuş, reyting varmı yokmu gelsin paralar gerisi kimin umurunda öyle değil mi ?

Reply
avatar
Uğur Sağlam
AUTHOR
18 Nisan 2012 09:45 delete

Aynen Katılıyorum Size

Reply
avatar