Doritos Risk Hakkında


Televizyonda sıklıkla reklamları yayınlanan ve ister istemez insanda merak uyandıran cipsin iddiaları ne kadar doğru. Söylentilere göre paket içerisinde az miktarda çok fazla acı cips bulunuyormuş.

Doritos'un son dönemde oldukça fazla konuşulan yeni cips çeşidi "Risk" paketini elime geçirdim. Çok acı yememe rağmen ve diğer acılı cipslerin beni çok tatmin etmemesinden dolayı bu paketten de çok bir şey beklemiyordum. Yani o reklamlarda ne kadar aşırı acı deselerde inanmadım bir türlü. Bugün gidip günlerdir almak için uğraştığım Doritos Risk'i 2.45 TL ödeyerek satın aldım. İçimden bu acı değildir ama hadi bakalım diyerek eve ulaştım.

Paket içerisinden ilk parçayı aldım ve yedim. Evet önyargımda olduğu gibi acı gelmedi. Yemeye devam ettikçe acının tadını aldım. Ön yargımın yanlış olduğu çok fazla bir acıyla bana gösterildi. Cipsin sonuna ulaşmanız biraz zor. Gerçekten çok fazla acı cipsleri. Yani diğer bildiklerinizi unutun.

Daha sonra bir yanan ben miyim diye sözlükleri araştırdım. Deneyen her arkadaş acılığından şikayet etmiş. Birde pakette ilk acıyı yediğiniz andan itibaren tat alma duyunnuz bitiyor. Yani aslında seçili cipsler değil tüm cipsler acı hale geliyor.

Öyle reklamda gördüğünüz gibi bir atmosferde yenmez ve uzun sürede satılmaz bence. Bi süre raflarda olacağını düşündüğüm bu cipsi stoklar bitmeden sizde deneyin.

Sizce Doritos Risk gerçekten acı mı?
Sonraki Yazıyı Oku:
Next Post »

1 Yorum:

Write Yorum
Unknown
AUTHOR
9 Ocak 2016 05:34 delete

Çok acı lann

Reply
avatar