Gökhan Özen-Mis Şarkı Sözleri


Başarılı sanatçı Gökhan Özen, yaza başlarken çıkardığı Mis isimli şarkısıyla listeleri altüst etti. O şarkının sözlerine aşağıdan ulaşabilirsiniz.


Yakmışım bu aralar 
Senle tüm gemileri 
Kaçmışım uzağına 
İki ileri bir geri
 Artık senle özgür ve hür iki yabancı şahsiyetiz 
Mutsuzluklarla son buldu bak bu talihsiz tecrübemiz 
Bir bilet aldım oh mis 
Sezonu açtım oh mis 
Denize karşı şöyle 
Bir nefes aldım oh mis 
Ben kendime emanet
Aydınlandım nihayet
Oralar da nasıl bilmem
Buralar da oh hava mis 
Mis mis mis mis mis
Yakmışım bu aralar 
Senle tüm gemileri 
Çıkmışım bu ilişkiden 
İki ileri bir geri 
Artık senle özgür ve hür iki yabancı şahsiyetiz 
Mutsuzluklarla son buldu bak bu talihsiz tecrübemiz 
Bir bilet aldım oh mis 
Sezonu açtım oh mis 
Denize karşı şöyle 
Bir nefes aldım oh mis 
Ben kendime emanet
Aydınlandım nihayet 
Oralar da nasıl bilmem
Buralar da oh hava mis 
Mis mis mis mis mis

Sonraki Yazıyı Oku:
Next Post »