Bundan Sonra Kişisel


Merhaba  sevgili Uğurlu Kalem takipçileri. Bir süredir bloğa yazı yazamıyorum.Bu yüzden hepinizden özür dilerim.Ama yazmamamın bir sebebi var elbet.Yeni bir site açtım ve yeni ufuklara doğru yola çıktım.Huysuz Blog adlı bir site oluşturdum.Bundan sonra tüm güzel paylaşımlar oradan devam edecek.Sakın telaşa kapılmayın Uğurlu Kalem yine duracak.Ama bir süredir Huysuz Blogla uğraşmaktan Uğurlu Kalem'e yazacak şeyler bulamamaya başladım.Aslında kapatmak fikrini aklımdan geçirdim fakat bu Takipçilerime büyük ayıp olur diye kapatma fikrinden hemen vazgeçtim.Aklıma şöyle bir fikir geldi :
- İki tane genel blog fazla oluyor, Kendi eleştirilerimi ve fikirlerimi paylaşabileceğim güzel bir kişisel blog olsa ne güzel olur.En iyisi Uğurlu Kalem'i kişisel blog yapayım dedim.Ve bu yazıdan sonra Uğurlu Kalem artık kişisel oldu.
Korkmayın paylaşımların kalitesi düşmeyecek aksine daha kaliteli içeriklerle yayın yapılacak.Çok eleştiri alan temamızı değiştirdim ve yepyeni bir logo hazırlandı. Bundan sonra yeni logo yeni temayla hizmetinizdeyiz :)

Yalnız Sitemizde İndex Almama Sorunu Var.Bunu Çözebilecek Arkadaşlar İletişimle Bize Ulaşırlarsa Çok Memnun Olurum.

Sonraki Yazıyı Oku:
Next Post »